Hemma igen..

Åkte ju till bollnäs igår på eftermiddagen :) Jag och Ida tog bussen och så hämtade Karin upp oss på station. Vi åkte och handlade lite mat, och grejjer och sen åkte vi hem till Karins lilla etta för att börja festen ;) Fast det tog ett bra tag innan den drog igång haha. Kicki skulle ju bli lite sen för hon hade vart och fixat sadel åt sin häst :) Så vi var typ inställda på att vi skulle ta de lite lugnt så vi inte var skitfulla när kicki kom. Men nej då haha, när hon kom så hade vi typ inte ens börjat dricka och knappt klätt oss ;P Så vi fick hinka allihopa haha :D Sen vid elva typ tror ja det va så gick vi in mot Tranan :) Och det var huuur kul som helst där ! Inte bara massa små 18åringar, utan äldre folk med ;) Lagom mycket med folk, och bra musik :) Man vart lite svettig bara haha, vissa värre än andra ;) höhö Men de vare lätt värt ! Sen när alla hade hittat på varanra utanför så skulle vi börja gå hemåt igen. Slutade med att vi fick sällskap, och det vart lite smått efterfest ;) Ida försökte dansa till Leroy men de va bara hon så kanske inte va så kul. Jag hade väldigt trevligt iaf ;) hehe
Lite trångt på soffan sen på natten bara, man sov ju som ett cp måste jag säga haha. Mot morgonkvisten så hoppade jag över till Ida i hennes tältsäng istället, fast då var de ingen som ville sova nått mer hehe. Så kommer väll vara död i morgon gissar jag, men vadfan Ge mig en repris säger jag bara ! Jag och bästaste brudarna ever, de kan bara bli bra då <3
Så idag på dagen så gick vi in och kikade in marknaden lite, var väll inte så mkt att se, men rätt mkt folk, Bra bra bra Väder ! och karin hittade ett par nya (välbehövligt) pilotbrillor :) Så vi har haft en riktigt mysig, kväll/natt/dag :D
Så nu vet jag inte alls vad jag ska göra, vänta på att mamma ska ringa, och säga om jag måste åka ut till stallet och hjälpa Carina att ta ner hästarna till sommarhagen. Men jag har fan ingen lust säger jag. Det är meningen att dom ska stå där en stund bara, och sen ska vi ta in dom. Men lätt att få tag på dom då när dom får gräs. Det är lika omöjligt som att jag skulle få en date med Brad Pitt ungefär ! Men men, man måste väll. Jag har även vart och handlat lite chilisås nu så jag kan göra wook och ris senare :) Smaskigaste maten ! Men jag vill få klart hästarna först så jag slipper åka mitt i maten :P


Resten av bilderna kommer upp på Facebook så småningom. När de slutar dryga sig, har provat ladda upp bilderna 7 ggr nu men de funkar inte så haha. Då blire svårt ;) Men later iaf !

Kommentarer
Postat av: kicki

ja vissa blev ju TYP lite mer svettig än andra..:p Haha! Men de va de vär!t SJUKT roligt va de ;)

2009-06-01 @ 21:56:02
URL: http://kickiluras.bloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0