hemma igen

nu ligger jag i min säng. Helt ensam hha.
A men  vi har iaf vart borta i några dagar, som kanske har märkts på dålig uppdatering :P Vi har vart i karlskoga på race :) Gick väll inte så bra, men de va ändå skitroligt där  ;)  Välta kor, och koskenkorva är nått man minns iaf. Ledsen om jag banga som paraply flicka men jag trodde seriöst att ni fet drev med mig haha. Alltså de här inlägget tog lång tid att skriva, ni skulle bara veta, måste backa hela tiden och skriva om vill ju inte ha stavfel ;) hehe
Nä men förhelvete, nu har man ju åkte raggarbil och druckit bira, men jag hade sprit i min egna mjölkblandning också, mumma ;) höhö
Men nu ligger jag ensam i min säng, fick inge napp :( fuck haha ;)
Men ge mig göteborg säger jag bara, bara två veckor kvar oh yeah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0