Eragon

Meeeen, hur tråkigt kan en människa få ha igentligen !? Nu har jag suttit i den här soffan i stort sett heela dagen. Förutom när jag va och handlade, och så satt jag en sväng ute på altan med hundarna. Men de va ju fan blåsigt..
Kevin är på fest ! Kul för han, Jag hade också velat vara på fest. Med någon.. Vad som helst än att sitta här helt ensam en lördag :P Är lite pinsamt ju hehe, kan man kalla mig för mobbad eller ?  kanske inte ändå, ingen som frågat va jag gör, alltså ingen som vet att jag inte gör nått haha. Tur de iaf. Kan jag låssas att jag hade skitkul !

Jajaa, har jag iaf kollat på Eragon som gick på tv nu. Sluta nyss. Jag vill också ha en drake ! Ifall nån känner sig tvingad att uppfylla nån av mina önskningar tänkte jag.
åååh, Ge mig lite fest tack ! lite krogen.

fan, Kiss och Bajs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0