Avföring

Fan vad mitt liv känns skit nu..
Inga pengar, ingen pojkvän, inget liv.. Vem kan muntra upp mig nu !?
Jag börjar tro att för att jag ska kunna komma över det här så måste jag hitta nån annan att sakna, jävligt lätt ! inte..
Man kan ju inte bara välja hur man ska känna och tycka, surt !!
162 kr att leva på har jag också. En månad ungefär, känns ju skitbra ! Kommer gå back när dom drar försäkringen på Enzo. Jag kan inte köpa nå spån till Lussi, inte betala  hö, inte tanka bilen, inte köpa mat åt Enzo. Tur att han äter samma som dom andra iaf, fast skulle ju haft valpfoder ändå tror jag. Nä fy fan, allt är bara helt åt helvete just nu. Ska jag börja gå till stallet liksom ? Det vågar jag inte med tanke på alla invandrare som bor där, vågade knappt åka moppe där förr ju..
Fy fan, Jag vill bara svära så jävla mycket. Skrika och svära.  Skulle igentligen behöva gå till resurscentrum idag för att spara bensin. Men ska ju till Cfl efter det också, så känns lite tight att hinna eftersom jag ska vara där 13. Även att jag måste leta efter han därinne. Jag har ingen som helst aning om vart han är !? :S Han sa ju vilket rum det var, och att de va bortom ljus(nånting) Men VAD är det förnått då?!!
Känns som allt är emot mig nu..........................

Och snat är ännu en pisshelg i ensamhet här.



För dig var jag  bara en i mängden, men för mig var du speciell.

Kommentarer
Postat av: kicki

jag kan förstå hur du känner dig och de liksom hjälper inte med någonting... Men de kommer att vända jag lovar dig! De kommer att kommer att kännas så bra när den dagen kommer att de nästan är värt att de känns som de gör nu för din del. VI älskar dig Kim! jag karin och Ida de kan jag skriva utan att fråga dom om! för de vet jag! och det vet du att vi gör. Du är stark!!!

2009-05-12 @ 11:09:07
URL: http://kickiluras.blogg.se/
Postat av: Ida

ja vi älskar dig!!

2009-05-12 @ 16:36:42
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Karin

Vi älskar dig massor och vi finns här!<3

2009-05-12 @ 19:01:53
URL: http://tornros.blogg.se/
Postat av: Jesper

Kan säga att du var VERKLIGEN inte en i mängden! Ledsen om de verkar så men vi har våra olika sätt att hantera olika saker bara...

2009-05-15 @ 02:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0