veckans höjdpunkt !

tisdagar, är väll inte så roliga hehe. Men det har vart ganska fint väder idag iaf.
Men som vanligt så har jag mest suttit vid tvn, förutom när jag var och käkade lunch med mamma (säger inte vart) och så har vi vart och handlat lite nu för en stund sen. Ska äta lite nu bara och sen åka till stallet.

Och senare ikväll, så är det Efterlängtade Desperate Housewifes :D ojoj man får aldrig nog, veckans höjdpunkt ;)

Åh just ja, jag har bakat maränger kom jag på ! Dom vart smaskiga ;D lite bruna men mumsiga. Men jag fattar inte varför dom blir mosiga inuti fast dom är klara utanpå. Så läste jag på affären på en marängpåse, och de är ju inte en enda ingrediens rätt i dom. Hur ska jag då kunna göra maränger liksom.



Ska blir spännande och se om Gabby hinner bli smal innan Carlos får tillbaka synen ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0