Vad hände då?

Vilken härlig morgon det var. Just Var ! För  nu är solen borta.. suck!
När jag var ut med Enzo i morse så vart det strålande sol och blå himmel. Vart tog den vägen ?
Skulle ju ta en långpromenad ner på stan och sen vidare till Gth jag med äcklet. Men promenad lusten försvann med den blåa himlen :S bajs

Nu börjar äntligen Xena haha. Mitt favoritprogram som jag ser på varje morgon ;) har också märkt att det är bra för mig att se det, för man lär sig mycket av det. Typ mamma brukar titta på det här programmet, Vem vet mest ? och där kunde jag svara på en fråga bara för att jag sett Xena, Coolt ;)



Gjorde om en bild på Ida, mig och Kickiluran :)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahahaha! va snygga vi blev :D

2009-03-31 @ 14:26:18
URL: http://kickiluras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0