nervöst.

Måndagen är här, det gick fort. Uppe tidigt idag som vanligt :) faktiskt så känns det ganska skönt att kliva upp i tid fast jag inte behöver. Har blivit en vana nu att kliva upp runt 8 och ta en promenad med Enzo och sen äta frukost och kolla på tv.
I morgon så ska jag upp lite tidigare ändå, 7 ungefär blir det. Ska till veterinären med Enzo i morgon, i bollnäs. Ska vara där ungefär halv 9 så vi tänkte åka i tid. Ska hinna med en promenad före det, och fräscha till mig lite hehe.

Idag då. Ska städa lite hemma har jag blivit tillsagd hehe. Och så ska jag på resurscentrum en sväng. Hoppas man träffar på nån där man känner igen :)

Åh just ja, på lördag så ska jag göra högskoleprovet. Jag är lite nervös faktiskt. Till att börja med så kommer jag inte ens hitta till rätt sal haha. Jag har ju aldrig vart på staffan :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0