Lördag

Godmorgon !
Uppe tidigt som vanligt jag (klev upp 8). Kan helt enkelt inte sova länge på morgonen längre. Fast jag var ju tvungen att kliva upp också för att släppa ut hästarna. Men jag var ändå typ vaken så .
Skönt att det är plusgrader idag, fick bli regntäcke på pållarna idag.
Sitter och tittar på tv nu, är typ bara bajs överallt så får se nå animerat skit om nån unge i framtiden. Ska väll ta och äta nått nu, börjar kurra lite i magen. Ska försöka mig på en promenad med hundarna senare också. Alla tre samtidigt haha, de har aldrig hänt förut. Men känns jobbigt att typ ta två först och lämna nån ensam.

A just ja, Lets dance igår. Jag tyckte nog att Elisabeth hade kunnat åka ut. Hon var faktiskt sämre på att dansa än Niklas, ganska mycket sämre också hon är ju gammal och skruttig så inget att göra nått åt heller. Är man stel så är man hehe.
Juryn håller nog med mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0