högskoleprovet

Börjar bli en vana att typ använda datan varannan-vartredje dag haha. Men igentligen så är det bra att jag inte datanördar så ofta ;)

Har iaf haft en händelserik helg, lite iaf. Högskoleprov i lördags. Alltså, dom kunde väll ha underlättat liite för dom som inte har vart på staffan förr. Det är en stoooor skola och jag vågade knappt lämna min sal på rasterna ifall jag inte skulle hitta tillbaka haha. Synd också att jag inte kände en käft där, fick sitta ensam som ett mobboffer haha. JAja, nu är det över för den här gången iaf. Förhoppningsvis så fick jag alla rätt så jag slipper göra om det ;) höhö

Så har jag och mamma vart ensamma i helgen, lite skönt ibland faktiskt :)



Kulkulkul med Photoshop :D Kanske skulle ta och göra om min blogg lite också, nu när jag har photoshop ;P
Om jag orkar haha.



Kommentarer
Postat av: Palm

Läskiga ögonen vart då när dom typ lyste ;P

2009-04-02 @ 18:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0