hej igen

Jag är såå dålig på att blogga nu för tiden. Inte för att nån bryr sig kanske haha.

Men igår så hade jag inte tid nånting att sitta vid datan. Uppe tidigt, efter en natt utan nästan nå sömn alls :P  Åkte hem och duschade och packade ny filt till Enzo och så åkte vi iväg till Bollnäs. Dags för Enzos kastrering :P Så nu är det gjort iaf, han överlevde hehe ;P Bara försöka hålla han lugn nu nåra dagar så han inte får nån blödning. Inte det lättaste eftersom han är vääldigt aktiv och blir vääldigt förbannad om man säger åt han att inte göra det som han vill göra.
Så jag soffbunden ett tag. Han har jätte problem med tratten så vill inte att han ska ha den på sig mer än nödvändigt. Så jag måste sitta med han hela tiden så jag ser att han inte slickar såret eller busar. Men nu har han äntligen somnat iaf :)

Jag behöver verkligen en ny handväska! och jag vet ungeför vilken stil jag är ute efter så nu ska jag ut på internet och leta ;)



Lilla äcklet  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0