Ge mig en ny telefon

Hehe jag blir själv chockad av hur sällan jag sitter här nu för tiden. Min dator har vart avstängd sen i onsdags ? haha
Men blir väll väldigt mycket dator i helgen istället gissar jag.
Tranan i onsdags var iaf ingen höjdare. Jag var ju typ älst där ! kändes det som iaf. Inte alls samma sak som förr när man var dit med klasskompisarna. Lite roligt var det ju, träffade Frida och Therese och Hellman :)  Men som sagt, det är inte som det var förr hehe.
Igår så var jag på Resurscentrum först på nån information om att jobba utomlands. Det var ju givande ! inte.. Även att jag höll på att somna, har allvarligt aldrig vart så nära nångång ;P haha. Samtidigt som jag var superkoncentrerad på att hålla tillbaka hostningarna. Kändes inte så lockande att släppa lös en kräkhosta där bland allt folk.
Efter det så åkte jag vidare till arbetsförmedlingen, var in och vände bara för kände hostan komma. Träffade på Stina utanför där och vi pratade om att hyra tranan en lördag och bara ha den för oss själva vi i våran klass på nytorp ;P Det hade inte vart helt fel säger jag ;) Synd att det förmodligen skulle kosta jääävligt mycket haha.

A just ja. Nu är jag med och tävlar om en ny telefon hos 3 hehe. Kommer ju inte vinna men värt ett försök, jag är desperat ! Skulle vara skönt att se vad det står på displayen, se vem som ringer och kunna läsa mina sms.



Nån som ser vad det är ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0