bättre sent än aldrig.

Äntligen så har det slutat upp med att snöa. Men drar väll igång igen snart :S Alltså jag är så sjukt less på snön !!  Kan det inte bara få blir vår nu, och sen en jätte varm och solig sommar ! Hur underbart vore inte det.
Ska städa lite hemma idag, iaf dammsuga och tvätta lite. Ska installera firstclass programmet på datan också så jag kan börja plugga historia snart.

Igår så kollade vi på Twilight. Jag vet sist av alla haha. Men jag har haft filmen jättelänge men har inte haft nå tillfälle att se den bara. Men bättre sent än aldrig. Och jag måste säga att den var grymt bra ! precis så bra som alla sagt att den va. Man blir verkligen helt kär i Edward. Synd bara att jag hade sett en intervju med han på tv innan jag såg filmen. Han verkade helknäpp. Inte det minsta cool som han är i filmen. Så alltså, är han en mycker bra skådis, för jag vart iaf övertygad att han var så där cool.

A just ja. Jag (trots att jag är utfattig) köpte ett par skor igår. Ett par vårskor, svart som bara kostade 150 kr. Jag kände att köper jag dom inte så kommer jag att ångra mig sen om nån  månad och då är alla slut haha.



Kommentarer
Postat av: Karin

Nix Kim, du är inte sist.

Jag har inte sett den än ;D

2009-03-10 @ 11:44:15
URL: http://tornros.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha, får ta och kika på den då.. ;D

Nix, har inte fått någon inbjudan iaf så jag blir väl hemma....

2009-03-10 @ 15:21:08
URL: http://tornros.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har inte heller sett den :P haha.

Lägg upp en bild på skorna!!

2009-03-10 @ 18:40:47
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0