Torsdag

Idag så har jag vart på mitt sommarjobb för första gången ;P Sen jag va liten iaf hehe ;) Ljusnebadet som sagt :) Var dit klockan nio och träffade dom andra badvakterna och kollade runt lite :) Så i morgon börjar jag på riktigt, Sen är jag ledig i helgen så det blir statt på lördag ;) Ser jag fram emot big time !
Sen efter ljusne så åkte jag och lunchade hästarna och sen ner på stan och kika på studenten :) Synd på det dåliga vädret måste jag säga, rengit va det. Men dom såg så glada ut ändå så :)
Sen åkte vi hem hit och fikade lite, jag somnade på soffan haha. Helt slut som människa. Sen så har jag typ suttit här, eller vart och handlat också. Och nu på kvällen så fick jag även åka och lämna ett par byxor till kevin som är på fest ute i stugsund. Luktade tydligen skit av dom som han hade på sig så man undrar ju vafan dom gör på festen ;P
Nu ska jag bara kolla lite på tv, sen går jag nog och lägger mig om inte kevin vill ha skjuts. Men helst före 11 så jag inte somnar på badet i morgon ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0