Tisdag




Jää tidag idag och en dag kvar till göteborgs färden :) Lite it!

Ja men idag så har man iaf vart på jobbintervju, om att vara badvakt på ljusnebadet. Jag tror att jag fick det iaf, så då har man alltså sommarjobb :) Härligt med lite pengar säger jag bara, och hoppas på fint väder i sommar :)
Sen åkte vi och käkade på Tacobaren, jag kevin och mamma :) och sen åkte jag till stallet och gick ner med hästarna till sommarhagen :) Det tyckte dom var roligt iaf. Höll på att ramla på vägen ner bara vart lite trångt på stigen med två hästar i bredd och jag i mellan hehe :P Även att jag och gubben trasslade in fötterna i samma gren som låg på backen. Tur man inte ramlade , hade jag haft stekiga hovavtryck i ryggen nu :P
ja men nu då, nu ska jag väll fortsätta att tvätta och fixa lite, måste ju ha lite rena kläder till helgen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0