Sommarlov

Yes, Idag så börjar mitt lilla sommarlov ;) kan man säga.
Är ju ledig en hel vecka :D nice nice hoppas bara att vädret håller i sig, men än så länge ser det ljust ut. 32 grader utanför här hemma nu, visserligen mot husväggen men ändå :) Vaaaarmt ;P
Ska försöka hinna mer lite saker idag, lite nytta också måste man ju göra. Så ska väll städa mitt rum, eller om jag skjuter upp de till nån dag då de kanske inte är lika varmt, tråkigt om jag skulle vara inomhus och städa idag, och så regnar det i morgon haha. Nej nej, Men kanske klipper gräsmattan, för då kan ja sola lite samtidigt :) Mååååste verkligen sola baksidan, mina ben är kritvita på baksidan, och ryggen är inte heller så brun. Så ja, det får bli så. OM jag får igång gräsklipparen vill säga, Kevin fick ju inte det så vi får se. Maby att ja är starkare än honom;) höhö

Ska även kanske hinna mer en promenad med Äcklet, skulle han behöva för många som tyckte han hade blivit tjock haha. Vafaaan ! Jag skulle också behöva promenera lite, är så äckligt förslappad. Men vem orkar powerwalka i den här värmen !? Ska jag bli the One and Only ? ;) vi får se.
Nä nytta nuuuu ! Hörs :)


Kommentarer
Postat av: kicki

hehe..ja ut och promenera bara ;) fy fan va jobbit...

2009-06-29 @ 09:17:17
URL: http://kickiluras.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha ja, när hade du tänkt då? Jag kommer nog till Söderhamn imorgon och ska kika på bilen :P sen ska jag sova i stugan ! Men du kan väl komma ut dit med oss?! :D :D

2009-06-30 @ 13:24:21
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0