Onsdag

Uppe tidigt idag, fast jag inte börjar förns 12. Men Lussi hade tappat en sko igår så fick åka dit så hon fick en ny. Ska väll sko om hela hästen om typ 2 veckor, men han hade bara tid att ta en idag så fick bli så. Kan ju inte gå utan heller för då går hoven sönder då dom inte är av bästa kvalite.
Jää, men nu tänkte ja nog duscha en snabbis, och sen ska jag steka på lite mer pyttipanna så ja har nå lunch idag. Eller lunch, de blir fan middag haha. Eftersom jag jobbar till 19.30 :P
Sen åker min familj ner till skåne idag också. Så när jag kommer hem ikväll så är jag Alone ! stackars mig :(
Ända till söndag kommer jag vara ensam. Rätt trist. Behöva äta ensam och så där. Fast blir nog inte så mycket ätande, inte efter jobbet iaf för då är ja så trött så ja hellre skiter i att äta än att ställa mig och laga nått :P who knows, kanske blir en smal vecka ;) höhö
Nä nu måste jag göra nå ryck, ska ju luncha hästarna innan jag åker till ljusne också så måste åka lite tidigare idag.

Tjaaarååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0