Onsdag

Råkade att inte bli nån bloggning igår ;P men ja har ju jobbat så mkt så ja har inte hunnit med ;P Direkt efter jobbet så har jag fått nått annat att göra, igår så vart de fotboll i hudik, och vi kom hem prick 9 och då började ju desperate housewifs! Dubbelavsnitt med och då har man ju inte tid att blogga liksom. Trött öga efter de men då så vart de sängen ;P Och idag så åkte jag till stallet och red direkt efter jobbet, och efter ridningen så gick vi ner till sommarhagen och klippe undan lite gräs runt tråden, eller ja Mamma hade så gott som redan gjort klart allt när vi kom, men lite fick vi klippa iaf ;) Så nu är jag helt knottrig typ av alla myggbett. I morgon så är de sista dagen man jobbar då, på två dagar iaf hahaha. Ska ju jobba på söndag igen men är inte direkt ett jobbigt jobb ;P Skulle vara skönt bara om de kunde bli lite varmt så man slapp sitta och frysa hela dagarna. Men i morgon så tar jag nog tjockare jacka tror ja ;)

Skulle ha slängt in lite bilder från telefon sen helgen och så där också, men vart hittar man orken till de då? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0