Midsommar

Wiiie !
Haha som vanligt så ska jag inte ens göra nått på midsommar. Jag har nog aldrig gjort det tror jag, ser inget speciellt med midsommar igentligen. Varför firar man det liksom ? Midsommar - mitten på sommaren ? Sommaren har ju för fan inte ens börjat ! Om de ska börja bli sämra från och med i morgon typ, då kommer de ju snart snöa haha. Nä men seriöst, det är igentligen sjukt deprimerande med de här jäkla midsommar, snart är den över alltså. Dags att köpa ny höstjacka haha.
Känner att jag inte va skitpepp idag ;) Bara allmänt seg och tråkigt.

Men igår så träffade jag iaf Jonas en sväng, lite oplanerat sådär men vi kollade på film iaf :) Eller en halv, vi snackade mest skit ;) Sen vart vi skittrötta så sket i filmen och sov istället haha. Dålig film också, se den inte ! Minns inte ens va den hette men bruce willis var med som sig själv liksom, fet, skäggig och skitotrevlig, och robert deniro var med. En komedi skulle de vara men den va fan inte rolig. Började med att några satt i en biosalong och såg en film som tydligen hela fillmen handlade om sen. Och där var sean penn med och han vart skjuten i slutet, hans hund också, rätt i skallen. Så dom låg och blödde och skaka i dödsryckningar haha. Så ja, vad jag fattade det så skulle filmen handla om att den filmen va en flopp och dom skulle ha med brucan ja vafan, skitsamma. Skitfilm ;)

Ikväll då, jag ska iväg snart och skjutsa nelly till stan, kolla så hästarna inte har rymt ur hagen och åka med silikon till gubbarna på Gth. Sen mina vänner ska jag bara hem och placera arslet i soffan hade jag tänkt. Kolla på film och mysa med mig själv i brist på annat ;) haha
Kanske att jag får fingrarna ur röven och fixar till min bloggdesign lite också, nu när jag har lite roligare PS ;P Men bara kanske för jag kommer säkert inte orka ;)

Yes men Glad Midsommar påer ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0