Måndag

Ja idag har jag haft fullt upp iaf. För en gångs skull ;)
Klev upp kl 8, gick ut med Enzo och sen in och duschade och slängde i mig lite frukost. Sen drog jag till cfl och mötte upp Maria :) Vi skulle på nå information om hur de är att plugga där osv. Det va inte skitroligt ;) Och de var även folk där från eventia som informare om att dom behövde folk i sommar. Så man vart uppbokad på intervju lite spontant så där. kl 13! haha Och vi va klara på cfl typ 12 och då skulle jag iväg och gå ner med hästarna till sommarhagen där emellan! Lite stress! vart ju tvungen att åka hem och byta kläder först eftersom jag bara hade shorts. Och det är ju typ 1000 mygg/m2 i den där jäkla skogen , Så byxor och långärmad tröja Tack ! Så vart rally hem, och sen rally till stallet. Sprang halft ner med hästarna så dom vart skitstressade. Sen när jag släppte dom så släppte jag lussi först och galoppa iväg så klart, men jag hade inte hunnit få lös gubben så han vart skitsur å reste sig och lekte hingst som vanligt. Sen sprang jag (just det, sprang som vinden) tillbaka till stallet och bilen. Jag trodde seriöst jag skulle dö. Fick stanna tre gånger efter vägen och göra hjärtmassage på mig själv ! Sen när jag äntligen kommit fram till bilen så vart det rally hem igen, och byta om för jag va ju skitsvettig hahaha ! Sen rally in till stan och arbetsförmedlingen. Där fick man sitta på info nästan 45 min om företaget, och sen gå på en intervju. Vet ej hur det gick hehe, men han tyckte jag hade bra utstrålning iaf :)
Ska även på en till intervju i morgon om att jobba på Ljusnebadet i sommar :) Får se hur det går då, skulle inte vara helt fel med lite jobb i sommar :D
Vi har nu också vart iväg med våra piketröjor på syning elle va de heter. Hon ska sy våra namn på dom och kevins Logga och nåra sponsor märken :) Kommer bli fett snyggt ;)

Nä men nu måste jag gå och hjälpa till att städa. Vi ska ju försöka sälja huset så måste vara fint om de ska bli visning nån dag :P

Kommentarer
Postat av: Ida

duktig du är!!

2009-06-03 @ 14:45:09
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0