Måndag

Ja blir väll ett långt inlägg igen ;P
Iaf så är vi hemma nu, inte skitroligt kanske men man måste ju vara hemma ibland :) Får ju träffa mitt lilla äckel iaf, och snart ska jag åka och hälsa på hästen också :)

Hm jag helgen då, eller kvällen på lördagen kanske man ska säga. När racet var slut så drog vi ju som sagt på Liseberg :) Tog nån grogg innan vi gick, och drack cider på tyrolen så de kanske va därför man inte mådde nå illa av karusellerna ;) Nice iaf !
Sen när de stängde så drog vi in till stan och hamnade på nån fest hos nån polare till Filip. Trevliga människor där, men rätt lam fest enligt mig ;P Eller så var de vi som var lama haha. Men vi stack därifrån rätt fort iaf och drog in på krogen istället :) Och där vare röjj vill jag lova, så jävla roligt ! Sen tog vi en taxi hem till banan, minns inte vad klockan va då men de va fortfarande full fart på krogen när vi stack, men en viss person vart ju utslängd två ggr ;) haha . Nä men vi skulle ju upp och köra bil dagen efter så ville vara hemma i god tid. My ass haha ! Kl 6 gick jag och la mig iaf ;P

Ja sen på söndagen då, kl 10 vakna vi, vart lite degande i sängen, man va ju fan inte riktigt nykter haha. Sen lite frukost :)
Jag och kevin skulle ju köra hem en varsin bil åt nån bilhandlare i söderhamn också. Kevin tog den fina volvon och jag fick ta den gamla ruttna passaten. Och ja, klart den gick sönder haha. Tur jag hade nelly och amanda med mig iaf för gud vilken kväll de vart. Bilen bara la av flera ggr, helt störd! och jag fick damp såklart haha. Men för helvete, kul att få stopp överallt då där de inte ens finns plats att ställa sig på sidan, typ inne i rondeller när man skulle genom nån stad och på E4an. Fast vi klarade hela e4an från gävle till söderhamn utan stopp men när vi kom in till stan stanna den två ggr haha. CP bil.
Även när mamma tog bilen till jobbet i morgon ( han med bilfirman är ju granne på gth) Så la den av hela tiden haha. Även volvon startade inte :P BRA bilar haha.

Ja idag då, uppe tidigt haha, Trött som ett inavel som Ida skulle ha sagt ;)
Jag skulle iväg på Badhuset och träna livräddning haha. Och ja fy fan, jag är ännu tröttare nu vill jag lova ;P En massa simmande och livräddande haha. Jag visste inte ens om jag kunde simma fortfarande ;) Men de kunde jag , bara inte så fort haha :) Men nu är de gjort iaf, fick göra lite mun mot mun metoden på nån docka med, läckert haha ;)
Nu sitter jag och äter chips haha, fy på mig ! Men jag hitta inge frukost så vad gör man ? Har letat fram lite bilder på kevin också , vi ska ju fixa sånt här studentplakat. En nakenbild röstar jag på men då får vi väll stryk tänker jag ;)
Nä nu ska jag pallra mig iväg till stallet och gå ner med hästarna till sommarhagen :)


Kommentarer
Postat av: kicki

ja han fick verkligen ett hårt "straff" hehe...men nu förstår han kanske hur illa de kan gå och vilken tur han hade!

De verkar ju som att du haft en bra helg där nere i övrigt, va kul:D

2009-06-08 @ 14:18:10
URL: http://kickiluras.blogg.se/
Postat av: Ida

haha jag röstar också på nakenbild!

2009-06-08 @ 16:41:19
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0