Lördag

Stekdag idag, Vill jag lova ! Va en jäkla tur att det blåste säger jag bara, förr så frös jag och vart skitless när det blåste men idag va det ett måste ! Annars hade man dött för de va så varmt. Men fick ju lite färg iaf, eller så inbillar jag mig haha. Börjar tro att jag har nått min topp av brunhet nu, att min hy inte blir brunare än så här för har inte fått nå mer färg på bröstet fast ja har suttit i solen flera timmar :P Det va ju inte skitkul.
Men hade sista kvällen idag iaf, i morgon så har jag morgon och får gå hem kl 4. Niiice ;) Får Mattias stanna kvar själv istället haha. Men idag så fick jag ju dricks iaf. Av en karl som absolut skulle stå och byta om precis vid mig. Han näcka fan ! Så jag fick en femma för besväret ;) Men sen fick han fan gå in i omklädningsrummet iaf efter badet, ja får ju inte blunda för då kan ju nån drunkna. Haha men dom va rätt roliga iaf, han och hans familj eller vad fan det va. Eller just ja dom hade ju firma fest , så kanske inte alls va släkt haha. Men dom betedde sig som så ;P Tog några ggr i kanan också innan han lydde mitt råd och slapp ta flera minuter på sig att komma ner. Man måste ju faktiskt dra ner brallorna lite om man vill åka fort ;) Och det märkte han sen haha.

Efter jobbet så åkte jag iaf och kollade till hästarna i sommarhagen. Gick ner från vägen bara, i jobbarkläderna. Ingen höjdare måste jag säga, eftersom de är jättelerig, jättemyggigt, jätte brännässligt och skitmycket orm ;) Och jag i flipflop
och shorts. Men jag kom undan mer några myggbett och hästarna mådde bra :)

Sen vart det E-center, handla lite hundmat och tandkräm :) Rosa offcorse ;) och lite godis eftersom de är lördag. Men ja tog bara 3 och sen ville jag inte ha nå mer så var rätt inödigt köp. Går inte ens att äta mat när de är så här varmt, tappar helt aptiten. Har iaf kollat på Stccn nu, race 1 och 2. Missade att spela in Jtcc, klantjag. Kevin vann ju idag igen :D
Och nu är det Göta Kanal på tv, men ja ska nog gå och sova istället, upp tidigt i morgon :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är het!

2009-06-28 @ 23:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0