Lördag

God morgon allihopa! Fint väder idag faktiskt :)
Vart inte så sent för mig igår, vart ju tröttöga påengång ;P Vart ingen ny bloggdesign heller, tråkigt nog. Den jag har är ju lite lam.
Nu har vi iaf ätit frukost allihopa, och ska väll åka iväg med hundarna så dom får springa av sig lite. Kunde behövas dom är ju smått tokiga på kvällarna, iaf Enzo.
Sen får jag se vad som händer idag :) Vi får iaf främmande, har redan sen i torsdags men vi får ännu mera så blir långbord ikväll tror jag ;)



Enzo kröp in under täcket och va mysis i morse ♥

Kommentarer
Postat av: ღ Milly ღ

Vilken fin blogg du har! :)

Är allt bra?



Kram!

2009-06-20 @ 20:16:12
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0