Kväller

Ja, ja slänger väll in ett inlägg till idag då ;)
Har ju så tråkigt ändå. Sitter hemma nu iaf, efter en lååång dag på jobbet. Så känns de iaf ;) Har plockat skräp nu på slutet så ja ser ut som skräp själv snart haha ;P Tror inte jag orkar göra nå mat heller, tar och handla i morgon bitti istället, frukost och sånt. Är så sjukt trött nu. Och ingen annan är hemma heller, stackars mig är helt ensam. Fast har ju äcklet och Parilla iaf men dom kan ju inte laga mat eller handla åt mig ;) hehe
Nä men seriöst, kan de börja nått bra på tv snart ! Eller ska ja behöva gå ner och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Ida

Generation fett var ju igår klockan 22.

haha jo du blir visst brun ;p

2009-06-25 @ 10:02:33
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0