Trafik olycka :(

Äntligen fredag och jag har helg ;) nästan haha. Ska ju jobba i morgon och på söndag, men är ju för fan som solsemester ;) Förutom att man måste kolla hela tiden, så blir lite svårt att sola ansiktet men de får man väll ta :)
Men har vart en skitbra dag, inte från början men på slutet iaf :)
Började med att jag fick se en skithemsk sak. När jag kom ut på flygvägen så var trafiken skitseg, och jag vart tokig som vanligt. Inge tålamod för det haha. Men när vi puttrat fram en bit så får jag se nått på vägen. Först trodde jag de va en häst, men sen såg ja att de va en älg som låg där och sprattla :(  Fy fan va hemskt det va ! Kommer aldrig att glömma blicken av älgen. Vi åkte ju förbi knappt en meter från älgen som försökte ta sig upp på benen men måste ha fått nån skallskada för det gick inte. Det va riktigt vidrigt :S Jag ville bara stanna och sätta mig och ta älgens huvud i knät, va rädd den ska ha vart :/ Det låg även en bil på taket i diket. Vet inte hur det var med dom som va i den bilen, får kolla upp det. Hoppas bara inte att den stackars älgen har en kalv någonstans nu som är föräldrarlöst:/  Fy tusan..

Men sen vart dagen lite bättre iaf, eller först ännu sämre iofs. Mamma skicka sms om att kevins bil var trasig och att den inte gick att laga. Kuuuuuul tänkte jag. Han hade ju fjärde tid på tidskörningen så ett kanonläge liksom. Men sen ringer hon, och skriker att kevin leder med flera meter ! Jag trodde inte ens han skulle köra, men han körde ändå. Och han vann, så jäkla stort ! :D fan va glad jag är över det :) Perfekt avslut på dagen !

Å nu så sitter jag och kollar på Smallville och dricker cola, nice fredag :) Synd att man är ensam bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0