Fredag

Blir dåligt med uppdatering när man är iväg så här, har ju för det mesta nått bättre för mig ;)
Vi kom iaf hit ner på onsdag natt :) Så vaknade på banan igår, så väntade vi på att teamet skulle anlända med trailern så vi visste vart vi skulle stå. Sen stack vi in till nordstan, jag och Amanda. Är ju bara att ta bron över så man måste ju :)
Vart lite shoppning. Hittade ett par skitläckra skor, som jag knäppte kort på men inte hade råd att köpa för dom kosta 700. Kan lägga in bild på dom sen om ja får tid kanske. Men jag hittade ett par andra jättefina skor som inte kostade lika mkt. Dom va inte lika exlusiva liksom, inte så smal och hög klack. Men dom va istället jättesköna och lätta att gå i :)  Får väll köpa nått mer elusivt sen när jag fått första lönen ;) Jag köpte även mer trosor från Gina, dom är ju så fina ;) (fick man till ett rim också ;)
Ett linne på hm, ett vanligt vitt lite halvstort genomskinligt :)  Jag storhandlade inte direkt ;P hehe
Men måste ju spara pengar om vi ska på Liseberg i morgon :)
Men vi ska snart gå in till stan en gång till, så man vet ju inte om man ramlar över nått som man har missat. Skulle fortfarande behöva nå mer "vanliga" skor. Eftersom dom ja har är trasiga. Och dom andra vita är lite trasiga men mest bara äckliga hehe. En väska också, den ja har där är också trasig och sliten. Men ja är så kinkig när ja ska köpa väskor, hittar aldrig nån som faller mig i smaken riktigt. Om de inte är nån för flera tusen då men de är inte aktuellt :P
Jaja, Igår på kvällen så vart de lite Gratäng och fläskfile i husbilen iaf :) mumma, Ingalill räddade oss med lite sallad också för de hade vi glömt ;) Sen vart de ett varv runt banan på fyhjulingen med Jocke och Filip :) Fick jag och Amanda en bra inblick av den också, nice ;) Efter det så vart det film i Filips husbil, Dodge Ball (eller hur de stavas) Och den är ju så jäkla roligt ;D haha !

mm, Så börjar ju racet idag med. Så man får hoppas att de går bra :) Ser ut som de blir regn, men de är som de är det. Bara att ta fram paraplyt och se glad ut ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0