torsdag

Vilket jäkla väder vi har haft idag då. Värsta åksvädret. Blixten slog ju tom ner i flaggan uppe i rushen ! Fan va läckert de va ;D Kul att de händer lite anorlunda grejjer på jobbet ibland ;)
Nu ska vi snart äta, ska väll bra gött haha.
Men jag känner mig lite halv lessen haha. Har gått och typ längtat inför karlskoga, optimist som man är (eller hur hasselhof) haha. Men det blir tyvär inget för jag måste jobba då :( Så teamet får klara sig utan mig.. Usch va sorligt. Kanske skulle säga upp sig haha ;P nä men känns som det nu, men kan ju inte hänga upp hela livet på racingen heller, även om de typ är det bästa som finns! :)

Kommentarer
Postat av: hasselhof

Nu gör du mig besviken...

2009-07-19 @ 18:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0