torsdag

Sitter och kollar på xena nu, och lyssnar på när enzo massakerar något ute i köket. Jag gissar på att de är en mjölk förpackning. Men ja orkar inte säga åt han haha.
Kollade på mamma mia igår igen, men som vanligt så såg jag inte hela filme haha. Har fortfarande inte sett i mitten fast den gått 4 ggr på två nätter nu. Men ja har ju haft annat för mig ;P
Nu på morgonen så har vi iaf gått ut med hundarna på promenad, mamma följde med och parilla och ferrari. Han som är sjuk igen stackarn :( det där jäkla blod grejjset som han hade för ett år sen, så nu går han på kortison igen..

Blääää, snart så ska man åka till jobbet igen då. Inget vidare väder idag, men det regnar inte så kommer väll några och badar ändå tänker jag. Hoppas de är fler än 2 iaf, är så tråkigt att bara sitta och kolla på två personer, som om något skulle hända då liksom. Att dom blir osams och dränker varandra haha. Nä men hoppas dagen går rätt fort, snart så är det helg iaf, och då börjar jag 9 och slutar 4, Myyyycket skönare :)
Och sen är jag ledig en hel vecka :D ska blir så grymt skönt och hoppas att jag kommer iväg på all ja har planerat. Vore tråkigt att bara stanna hemma när man för en gångs skull är ledig liksom. Vill ut och göra massa saker som jag inte gör annars :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0