Tisdag

Trött och sliten nu, efter min morgonpromenad. Tror jag håller på att bli förkyld eller nått för jag vart grymt trött. Och jag går ju ändå samma sväng varje gång så borde inte bli tröttare och tröttare liksom ;P
Nu så tittar jag på smallville, och har ätit gröt ;P hehe Men ska gå och duscha nu och sen åka till jobbet.
Igår fick jag vara ledig ! :D Det regnade ju typ hela dagen så va ändå ingen som kom och bada. Men idag så regnar det iaf inget så kan ju komma nått pucko som man måste passa ;P

Mamma ska till veterinären med Ferrari idag också. Fick tid halv 2 i bollnäs så jag kan ju inte följa med tråkigt nog. Skulle vart kul att träffa Sofia igen, har ju inte sett henne sen jag slutade där och de va ju ett tag sen ;P Men men, ska ju vaccinera äcklet snart också så kanske blir då istället då. Om inte mamma får göra det, ifall jag jobbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0