tisdag

Vilken dag! Först så har jag jobbat, och det har vart knas väder, med kallt och varmt och sol och regn om vartannat. Jag har iaf frysit jätte mycket !
Efter jobbet så åkte jag ut och red. Skulle först gå ner och hämta hästarna i sommarhagen och min Pulla ville då fan inte följa med.. Fick ut den andra hästen men hon bara backade så fort jag tog ett steg emot henne. Så det tog aslång tid där nere bland myggen och jag vart skitförbannad haha. Men tillslut så gick jag iväg med den andra hästen och knöt fast han i ett träd så Lussi skulle sakna han. Och då fick jag ta henne haha. Att jag inte tänkte på det tidigare är jag ju lite sur över, va fort de hade gått då.. Och sen när jag gick genom skogen hem så trampade Gubben mig på hälen TVÅ ggr, och det gjort svin ont !! Han väger ju några 100 mer än mig liksom.
Sen red jag iaf, och gick tillbaka ner med dom till hagen igen. Så nu är jag en trött människa som sitter i soffan och väntar på att Ghost Whisperer ska börja, hoppas de är nya avsnitt :D

jobb i morgon igen. WohooooooO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0