Söndag

Känns bra att vara uppe tidigt på söndagar haha, inte. Och fy tusan vad trött jag är. Vart inte ens nån morgon promenad för jag råkade ligga kvar i sängen lite för länge.. Får ta den promenaden när jag kommer hem istället, kan ja ta en lite längre sväng.
Nu har jag iaf fått i mig lite gröt, är faktiskt lättare att få i sig frukost om man tagit en promenad före, man blir hungrig av det haha. Ska väll pallra mig ner och borsta tändern och ta på mig min badvakts outfit ( tshirten). Ser ut att inte bli så varmt idag, så blir en extra tröja tror jag.

Helt seriöst, varför ska det finnas så mkt saker som jag vill ha haha. En fet lottovinst skulle inte sitta helt fel kan jag lova! Har hitta en sida där dom säljer tabletter som gör att man får större tuttar. Skulle jag vilja prova, dom kan ju inte bli mindre iaf hahah. Men det va rätt dyrt, en burk som räcker 15 dagar kosta nästan 400, och en som räcker 6 månader kostar nästan 4000. Och det är så länge som man ungefär ska äta pillren. Jää skulle vart kul att prova iaf ;P Tydligen så kunde det förebygga bröstcancer också, och de vill man ju gärna vara utan.

Börjar få lite panik inför nästa helg också. Jag vill ju så grymt gärna åka dit ! Men har ingen som kan följa med mig och hur kul är det att åka ensam då :(  Ska jag behöva sitta hemma hela min lediga helg (en av få) och tråka i söderhamn. Jag får inte ens åka på nästa race för då måste jag jobba. Jobba jobba jobba, härligt det låter va, inte...
Jag känner att jag tom skulle kunna stå för resan och boendet, Bara Någon följer med mig ! Någon som känner sig sugen ? :(

Lite roligare saker, Skooooor !

Klicka för att förstora bilden  Klicka för att förstora bilden Sandaletter med runda nitar


Have2have.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0