Onsdag

Idag så har jag haft en mycket varm och skön dag på jobbet. Fast seg, och man blir bra öm i arslet av att bara sitta.
Men nu så är man äntligen på plats i soffan, men vi måste laga mat nu för har inga föräldrar hemma ;) Blir tacos iaf, så blir ju gott iaf :) Till skillnad från min lunch haha. Den va riktigt vidrig men lyckades pilla i mig lite iaf.

Shit vilken konstig dröm jag hade inatt då. Att jag hade piercat tungan. Och de va ju bara läckert. Tills jag kollade närmare i spegeln på hur det såg ut ;P För det första så hade han som pierca mig gjort så min tungspets var klyven så är äckligt, och sen var själva hålet skitstort ! Det syndes inte när man bara hade tungan vanligt, men man kunde typ dra ut kanterna på tungan å då vart hålet  skitstort, typ som hela munnen. Vidrigt va det. Glad att min tunga var hel när jag vaknade iaf.

Nä nu äre dags att göra mat, och sen kanske de blir en film :) A just det, vart fan var Hasselhof när man behövde honom idag ? var ju en liten kille som slog sig i rushen som jag fick rädda ;)

Kommentarer
Postat av: Hasselhof

Hasselhof smygtittade så du skötte dig och du verkade göra ditt jobb bra...

2009-07-15 @ 20:52:53
Postat av: Hasselhof

Hasselhof smygtittade så du skötte dig och du verkade göra ditt jobb bra...

2009-07-15 @ 20:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0