Ojoj

Shit vad jag red då ;) Långt som fan haha. Känns bra måste jag säga, att röra på sig ordentligt :P
Nu så sitter jag med färgning i mitt hår, ska väll skölja ur det typ nu, bränner som fan i skallen ;) Hoppas de inte blir så jävla oranget...
Sen efter de ska jag nog bara sova, va ju så sjukt trött i morse haha. Har en del att fixa i morgon också. Men det gör jag så gärna ;) Ska packa in allt mitt i husbilen så jag e helt klar när jag slutar jobbet på onsdag. Så åker vi då på en gång, neråt mot falkenberg :D Jääääjj, kommer bli så kul ;) Synd barar att de tydligen skulle vara dåligt väder. Kanske att jag ska ta och springa till ljusne i morgon så jag kommer i mina jeans. Känns inte skitkul med shorts om de regnar liksom ;P Eller hur då Hasselhof ;)  Ser du nu att jag skrev om dig ;P


Kommentarer
Postat av: Ida

snygga ridbyxor!!!

2009-07-07 @ 11:14:27
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0