Nudå?

Va tråkigt jag haaaar.
Fick sluta tidigare idag iaf, kl 2 :) Det var riktigt skönt, hoppas på fler sånna dagar till veckan för då börjar jag 12 ;)
Försöker titta på tv nu iaf, men den laggar ju så in i helvete! bara för att det regnar lite. Regnar det mycket så blir det helt blått haha.
Har tänkt göra om min bloggdesign flera ggr nu, men jag blir ju aldrig klar. Eller kommer inte på nått snyggt som jag fastnar för rättare sagt. Har ju liksom photoshop nu så måste väll kunna knåpa ihop nått lite mer avancerat än de jag har.
Fuck nu vart tvn blå !

Jaja, har iaf kollat runt på massa sidor. Kläd sidor, I lööööööve kläder ! Synd man inte har så mkt pengar haha. Rättare sagt, no money alls. Till på fredag iaf, men blir inte så mkt rikare då heller så kommer försöka vara lite sparsam iaf :)  Men party i stockholm Ska jag unna mig på min typ  enda lediga helg :)

Här är några söta grejjer jag hitta..


Kommentarer
Postat av: kicki

haha..kul me blå tv! Frannsväskan va skit snygg! typ varenda jävel i sthlm hade sånna ;)

2009-07-19 @ 20:41:42
URL: http://kickiluras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0