Nu känns det liite bättre

Som tur är :) Go bror jag har, hoppas han inte ändrar sig bara ;D

Har kollat på en helknasig film nu på 3an. Med Sandra Bullock och Keanu Reeves, typ dom skickade brev till varandra fast han levde under 2004 och hon 2006. Man fatta inte mkt haha :P Men jag fattade en sak iaf, och det var att de va ett lyckligt slut, as always haha.

Nä nu ska jag nog gå ner och sova lite. Ska ta tag i min morgon promenad i morgon som jag så passande har slarvat med i helgen. En riktig tjockis helg dessutom.. Måste nog fan gå heeela dagen om jag ska ta igen det ;) Kanske skulle gå hem till Ida på tisdag haha. Jäjäää, Men just ja ! Hoppas på att mitt löshår kommer i morgon :D Så Ida kan hjälpa mig med det på tisdag, inte bara att sätta i det, sy ihop det också haha. Jag har inte köpt färdiga clips utan ett vanligt träns bara. Ska bli spännande som sagt ;)

Nä nu säger jag och Äcklet good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0