Nämen, en till!

Nattblogg då alltså.
Vad fan gör jag uppe så här sent !? Måste skärpa mig, snart börjar jag ju jobba igen så ;P

Iaf så har vi vart i Hudik idag, på fotboll. Men före det så gick vi på stan där en sväng och kikade. Matchen va väll inget att hurra över haha, inte ens kul för hudiks lag tror jag. Dom vann med 28-0 noll eller nått, mer än 25 iaf haha. Så vårat lag sög ganska hårt ;)
På vägen hem så stannade vi och käkade på fyrklövern eller va det heter. Mamma och jag tog entrecote, och fy satan. Jag kommer ha träningsvärk i ansiktet i morgon alltså. Segaste köttbit jag ätit, kändes som att tugga på ett bildäck, och jag skojjar inte ens.
Sen på kvällen iaf så åkte vi ut till stallet och skulle ha städdag.  Jag tänkte även rida men när vi kom dit så orkade jag inte. Blåste typ storm och jag hade jätte ont i huvudet så jag hoppade det. Men vi sopade av massa damm iaf, och plockade undar saker så Carina kan måla där.
Sen hamnade vi i lusthuset utanför. Alex hade ju fest också, och några av hans gäster hamnade hos oss haha. Men det va rätt roligt faktiskt, Sjuka jävlar men fan va vi skrattade iaf ;) Jag trodde jag var härdad, men när en började käka katthår och smakade på min sko då vart tom jag chockad haha.
Stryk fick jag också, av deras katt. Carina sa att han har börjat fått damp och börjat bitas bara sådär ändå. Men jag var övertygad om att han älskade mig så jag satt och gosade med han ändå. Gick skitbra och han kurrade och var skitnöjd. Sen bara helt plöstligt så började han kötta min arm haha. Shit alltså ! Jag litar nog inte mer på den katten ;) Synd det för vilken gobit han är när han är snäll :)
Det vart iaf en roligare lördagkväll än väntat :) Det är alltid positivt ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

snyggt! =) dagens outfit vill jag ha av dig varje dag ;)

2009-07-06 @ 11:26:50
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0