Lördag

Har pinat mig igenom ännu en seg dag på jobbet idag, kom lite regn på slutet men bara lite haha. Så vet inte hur länge dom hade öppet men jag fick åka hem 4 iaf :) Då åkte jag med brudarna (nelly och hennes vänner) och handlade lite mat och sen käkade vi, olika saker allihopa haha. Jag åt gratäng, kött och sallad ;) Mumma ! Sen skjutsade jag dom till berget och nu är jag alone. Jag och hundarna. Får se om de börjar nått bra på tv snart, men de ser dött ut. Vad har hänt !? haha.  Men jag får väll kolla på nån film annars då, har ju några :) Förövrigt så har jag ju kollat på mamma mia för första gången (alltså några dagarn sen), och jag har fastnat för den filmen, riktigt bra :) Gillar inte musikaler annars för ja tycker de är drygt när dom bara sjunger hela tiden, men i mamma mia så är de ju så bra musik, och riktigt bra skådespelare som faktiskt sjunger själva fast de kanske inte låter så bra ;) Men jag har speciellt fastnat för en scen som ja tycker är bäst ;) och Amanda sjunger ju riktigt bra :) Söt är hon också.




Jag vill också ha en sådär snygg pojkvän haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0