Ledsen i ögat

Tvn funkar inte ! Det va ju jävligt roligt, nu regnar det inte ens länger och alla kanaler är svarta. Är väll översvämmad den där jävla parabolen !
Nu så börjar min lediga vecka kan man säga. Och jag känner mig allt annat än glad över det. Den ligger så himla fel, tänk om de kunde ha vart någon annan vecka, tex v 33 ! Då hade jag iaf kunnat hänga med på race..
Visst jag ska åka till Ida på tisdag, och det ska bli jätte roligt som alltid :) Men jag vill ju så himla gärna åka till sthlm. Jag har EN vecka nu som jag är ledig, säkert bara EN helg också. Ska jag blir tvungen att sitta hemma i söderhamn liksom :( åååh Piss apa bajs helvete !  haha (ja det känns faktiskt bättre om man får ur sig lite fula ord)
Jag viiiiillll åka till sthlm för helvete, jag skulle kunna äta skit vad som helst bara jag fick åka dit.Typ..
Haha nä kanske inte men jaja. Nu har jag fått gnälla lite iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0