hemma igen...

Jippi !
verkligen.
Har inte direkt vart nån bra helg. Våran första helg som eget team. Och bilen gick skitbra fast han hade så mycket extra vikt. Men som vanligt så är de nått som ställer till det varenda jäkla gång. Den här gången var det soppapumpen, och en drive trough (stava?) Hade lätt blivit pallplats båda dagarna annars. Skitväder har vi haft också.
Men lite positiva saker har man gjort också. Va till ullared på fredagen och köpte regnjackor till teamet. Och jag fick en ny fin allround jacka med :)  Sen på kvällen när allt raceande var slut så vart det lite mys i vårat fina tält ;P Jag som var grillmästare för kvällen, och de var nog tur att jag inte åt något haha. Var en och annan köttbit på backen tyvär,  men min arm smälte ju för fan när den kom i närheten av grillen så vad gör man liksom ??!
Vart några cider och lite pucko där efter också ;)  Kul fredag, med trevligt sällskap :)
A just det, fick lite eye contact med prinsen också ;) höhö

På lördagen så var man lite seg, kan hända att de va för att jag inte åt så mkt tidigare dagar, vem vet.
Men pallrade mig upp iaf, och kevin hade ju bara ett race, som gick åt helvete men kikade iaf på det tills de var över. Sen vart det mycket depåhäng och så. Hade tom sol den dagen vi, mitt i allt elände.
Och innan vi drog hem så fick jag se kungen brumma iväg i sin gråa bmw också ;P
Sen på kvällen så åkte vi till Gbg och gick på hardrock för att fira helgen ;) Men de va trevligt som alltid iaf, men vart tidig kväller för vi va så trötta allihopa.
Och nu ligger jag hemma i sängen, vart tidigt för mig eftersom tvn inte funkar när de regnar ute.. Kul att bo i söderhamn med en sån tv liksom, eller parabolen kanske ja ska skylla på igentligen.
Kallt är det också, ligger och räknar isbjörnar nu..
Ser verkligen fram emot att jobba i morgon också.. Nä

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0