fuckad dag

Det är det minsta man kan säga.
Började med att hovslagaren ringde, det va ju iofs bra för hon behövde ju skos :) Men hästarna stog ju nere i sommarhahgen, och när jag skulle hämta dom så kände dom för att Hata mig. Dom sprang som tokar så fort jag tittade på dom, och inte nog med det så fick jag springa Två ggr genom det superleriga stället i hagen, fastnade och ramlade nästan i skiten. Fy fan! Och stressad var man för att jag hade bestämt tid med hovslagaren liksom. Shit jag va helt galen, ringde till mamma och skrek haha. Att hon skulle ta med ett gevär så jag kunde skjuta dom haha. Jag brusade upp lite ;) Men så skulle hon komma och hjälpa mig, så jag satte mig på en sten och väntade på att hon skulle komma. Och då, självklart så kommer gubben smygandes och lägger huvudet nästan i knät på mig, så jag kastade mig över honom och tog han haha. Jääää, så fick ju hem dom tillslut och nu har hon nya skor :) Men vart inge ridning, både jag och hästen var grymt trötta efter jakten i hagen, hon var tom tröttare än mig. Stog och halvt ramlade ihop när hon skoddes. Så jag passade på att duscha henne istället medans hon var pömsi :) Så nu är hon jätte ren och fin ;D Ja de va väll det som var fuckat haha, resten av dagen flöt på rätt smärtfritt, Eller ja just ja ! Det som jag nästan vart argast över haha. Mitt lös hår kom ju idag som det skulle, elle ja "mitt" löshår.Öppnade paketet och var så himla nöjd, men vad är det jag ser!? Jo det är fel löshår ! Hela beställningen är fel, den är inte min. Utan är till en tjej neranför Gbg. Ett mörkt halvträns, inte direkt va jag skulle ha. Blir nå less då? Här betalar man extra för att få hem grejjerna snabbt, och så får man hem fel saker. Jag blir så förbannade, vilka idioter det måste jobba där. Hur svårt kan det vara att lägga rätt beställning i rätt paket liksom.Jag tänker fan inte betala fullt pris nu när jag får vänta ännu längre, Fuck ! Men mamma ska ringa dit i morgon iaf, och höra hur fan det blir. Jag som tänkte att jag och Ida skulle fixa med våra löshår i morgon :( Det sket sig med stort S .


Ja nu har jag fått ur mig lite arghet haha. Vi sitter iaf och kollar på Step Brothers nu, jag Amanda och Kevin. Helt klart en av dom roligaste filmerna som finns! Man får aldrig nog :D Dom är ju helt sjuka i huvudet hahahahaha !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0