Fredag

Haft en mycket seg dag på jobbet idag. Trött som tusan på slutet! Men har haft skönt väder iaf :)
Emil och Kevin kom och bada också som dom sa, men åkte inget i rushen och de är jag väldigt besviken över måste jag säga ! Vilka töntar.
Och när jag kom hem så åkte vi och handlade lite, och nu grillas det för fullt ;P Mumma :)
Och jag sitter och letar hotell. Är ju ledig om två veckor och då Ska jag dra till stockholm, iaf hoppas jag att det blir så. har hittat ett rätt bra hotell iaf :)  Skulle vara så grymt jävla roligt, festa som fan och gå och strosa på stan på dagarna :) Självklart tvådagars ;) höhö

Nä mat nu :) Jobb i morgon så tidig kväller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0