Fredag

Nu sitter jag i soffan, och bara jäser. Har haft en seg dag på jobbet, till klockan 19 och sen åkte jag hem och tog med mig Nelly och hennes kompis och handlade lite.
One three hill på tv nu, eller på dvd är de. Jag fattar ingenting jag för brukar inte kolla på det, vet bara vad dom flesta heter men hänger inte med alls på vad som händer eller vem som dejtar vem eller nånting. Då när jag senast såg ett avsnitt så va ju haley och hennes kille gifta och hade barn. Och nu så hade dom sex för första gången haha.

Jaja, nu gör jag lite popcorn iaf, och fick byta till tvn lite :) så nu kollar jag på smallville, nya avsnitt :) För mig är de nytt iaf ;P haha

Å så är det ju jobb i morgon dåå. Men jag börjar iaf 9 så får ju åka hem 4 iaf :) Skööönt. Och sen på måndag så börjar min lediga vecka :D wihoooooo!
Meeeeeen ja vet inte om de blir nå stockholm för mig och jag är skitlessen över det. Vill ju verkligen åka dit men hur kul är det att åka själv då? :( Finns det någon där ute som vill följa med mig ? Någon, snälla !


Just det, har ju beställt löshår jag nu, som förhoppningsvis kommer på måndag :) ska bli spännande;P

Hoppas du läser nu Hasselhof ;)


Kommentarer
Postat av: Hasselhof

Hasselhof läser jämt, det vet du! :D

2009-08-02 @ 09:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0