Falkenberg

Ja vi kom ju hit idag vid lunch. Stannade igår på natten och sov i mariestad. Vilket jäkla oväder vi hade när vi åkte ner, jag lyckades tom filma en blixt ;P

När vi kom fram så började vi bygga vårat gigantiska tält på en gång ;) Så nu har vi värsta schyssta partytältet med ljudanläggning och allt ;D Synd bara att vi fick stå i sunk depån. Vill ju stå där stcc står haha, känns som de är bättre delen liksom.
Sen efter tältet var klart så åkte vi in till "stan" och handlade lite, hamnade i halmstad tillslut där vi köpte allt utom alkoholen haha ;P Vi åkte en vito med tre stolar i bara, så mamma, maria och lina satt fram och vi andra fick sitta bak i lastutrymmet, de va en upplevelse kan jag säga. Filmade nelly när hon sjöng också, så nu har vi en snygg musikvideo på henne haha. Fan va ful hon är ! Och mitt i allt så bromsar mamma så hon slår huvudet i väggen haha.

Nu så sitter vi i tältet och lyssnar på musik och så, Myys :)
Men blir nog tidig kväller för mig iaf, fy satan va slut jag är. Måste fan ha feber eller nått. Eller så är de för att jag typ inte ätit nått idag. Men vart fel tajmat förut, att ja var hungrig för länge så sen kan jag inte äta. För trött haha ;P Men blir nog bra i morgon igen ;P

Kommentarer
Postat av: Ida

lägg ut på youtube :p haha

2009-07-09 @ 20:09:33
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: kicki

haha...skjönt å slå huvet! gör som Ida säger nu ;)

2009-07-11 @ 00:29:41
URL: http://kickiluras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0