Åter i Årsunda

Hos bästa Ida :)
Vilka dagar ja haft, började med Ön i tisdags med Kicki och Ida :) De va kanske hur kul som helst, och det var ju skitsnygga killar som va i ett band ;D Sen i går så drog jag iväg på nästa fest. Började med att åka till valbo och handla lite med Ida :) Sen åkte jag till Karlskoga och hämtade kevin som hade vart och tränat, och sen körde vi till västerås å så vart det fest där :D Skitkul va det, lite mkt folk på krogen bara. Man är ju inte vad med de när man är från söderhamn haha ;P Vart rätt sent eftersom vi hade "efterfest" så man är ganska trött idag. Jag kom väll hit ungefär strax efter 2, och då drog vi in till sandviken och käkade med kickiluran :) Och sen handlade vi lite och hämtade mitt löshår hos sjöbergs :) Skulle väll behöva göra något åt det nu igentligen för ska ju åka till sthlm tidigt i morgon. Rätt tidigt iaf för vi ska ju shoppa lite också innan nästa fest ;)
Men vet inte om mitt löshår var lite mörkare än mitt egna, fast jag tog det ljusaste. men får se om de kanske inte gör så mkt. SKulle ju vara kul att ha det i iaf :)
Nä nu blir det en soffakväll för oss trötta ;D myyys.

Kommentarer
Postat av: Ida

mys vare ja!:)

2009-08-01 @ 10:22:08
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0