Åh skönt !

Idag så har jag städat mitt rum som sagt :) Har faktiskt gjort det för en gång skull, och inte bara sagt att jag ska ;)
Tom dammat har jag gjort ;) Tillochmed.. Ser ut som jag har dammat på ett speciellt vis som heter Tom haha.
Ikväll så har vi ätit supergod mat, de där goda som vi fick av Ingrid (Idas mamma). Mumma ;)
Blir en god matlåda i morgon på jobbet ;P Hoppas på finväder :) annars blire solarium ;) höhö

Nu sitter jag och kollar på den här tennisfilmen, Wimbledon eller va den heter. Jätte bra film faktiskt :) Man har ju gått och blivit lite halvromantisk av sig ;) Förr hata jag kärleksfilmer, fast de är ju lite sport film också.
Ska väll se klart den nu iaf, och sen gå ner till mitt fina dammfria rum och sova lite :) Tröttöga är jag.

A just ja, svängde förbi barnenshus idag och köpte en sjal till Äcklet. Björn tyckte jag verkade desperat, men han är bara avis för att han inte har nån hund att sätta reklam på ;) haha


Kommentarer
Postat av: Ida

hahaha knäppgök!

2009-07-06 @ 12:05:04
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0