Jobba på telenor ?

Vad segt det går...
jag är ju skithungrig och vill ha lunch nu !! Men tog en banan nu iaf så jag överlever en timme till ;P
Just ja, igår när vi var på E-center och skulle köpa hundmat så vart vi såklart stoppade av två killar som står i ett sånt där telenor stånd och plågar folk. Så frågade han mig och jag hade jobb, eh jaa. sa jag haha. Så frågade han vad jag hade för jobb haha, men jag tyckte inte han hade med det att göra så jag sa bara att jag inte vill ha nån jävla telefon. Så frågade han om jag hade körkort och ville jobba hos dom haha. Då sa min mamma Nej de vill hon inte! haha. Hon känner mig så väl ;)  Dom är bra lustiga dom där Telenorgrabbarna. När vi köpte hundmat sen så fick jag ett coolt läppglans av mamma, Coca Cola läppglans ;) Så nu är mina läppar helt underbart smaskiga ;D

Haha jaaaa, jag hittade en kalender här på skrivbordet. Vet inte vad det är för språk, men på det språket iaf så heter Torsdag, Donderdag ! hahaha ja dör ! 


Liquid Lip Smacker® Strawberry


Det där är Strawberry, men min ser likadan ut bara att de står Coca Cola på flaskan. 
The Bonne Bell Company heter iaf företaget som gör dom där söta läpp grejjerna. Dom hade andra söta saker också i massa roliga smaker. Coca cola och de fanns dock inte med på sidan (?)

Kommentarer
Postat av: Annonsera.blogg.se

Nu har vi sparkat igång våran roliga köp och sälj sida!

Kom in och fynda, eller lägg ut dina egna annonser helt gratis!

Vi syns där!

2009-01-28 @ 15:15:07
URL: http://annonsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0