Step Brothers

Nu sitter jag på jobbet. Det va inte igår haha. Trött som ett arsel är jag också, man är ju inte van att kliva upp innan man sovit klart. Men ska bara jobba idag, och i morgon Sen åker jag nåra mil söderut på fredagen ;);)

Igår kväll efter den efterlängtade tacosen så vart det film tajm. Skulle prova att koppla min dator till tvn för första gången. Jag hade ju skaffat mig en sladd och allt. Men gick det bra då? nej klart som fan det inte gjorde ! Hände ingenting och jag gick in på massa inställningar och hej å hå. Så stoppar dom in sladden i Kevins dator, och då funkade det på en gång. Lite sur haha. Jag fick frispela, helt galen utan överdrift. Men så hittade jag en knapp, med en tv ruta på. Och när jag tröck på den så funkade det :D wihoo ! Men ljudet hängde inte med, så fick koppla in ett par gamla högtalare till datan så man slapp lägga huvudet på den för att höra. Fanns liksom bara plats för en i taget att höra då. Men men , vi såg filmen iaf ;) Och den är ju bara äckelbra ! Hade ju sett den innan, men man får aldrig nog. Step Brothers vilken höjdare !



Vilka killar alltså ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahahha den filmen är sjuukt rolig!

2009-01-28 @ 21:20:48
URL: http://ellennilsson.blogg.se/
Postat av: Ida

haha så jävla bra film :)

2009-01-29 @ 11:24:59
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0