Städ Lördag

Har städat nu jag och mamma. Har ju några hundar som är duktiga på att skita ner, vissa mer än andra haha. Nu är det iaf klar : )
Blir inge ridning för mig idag, snöar ju för fan. Då vill jag helst bara vara inomhus ;P
Hungrig är jag nu också, av allt städande.

Lets Dance igår då, var helt fel person som åkte ut tyckte jag. Stackars Bella hon va ju absolut inte dåligast. Vore nog bättre om bara juryn fick bestämma för svenska folket fattar ju ingenting. Den som är sämst på att danska ju hem.
Kitty eller Carl-Jan borde ha fått åka hem, dom va ju skitdåliga båda två. Tror inte dom kan bli så mycket bättre heller, Kitty har ju inte nån taktkänsla ens, och är jätte slow i rörelserna. Som mig ungefär, men jag hade typ åkt ut först ja om jag hade vart med så.. Men iaf, jävligt surt när helt fel person får åka hem..

Ge mig godis vafan ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0