Om jag hade pengar nanananana..

Nu är jag skapligt sugen på att åka hem. Lägga mig på soffan och bara dö slappa ! Men vi ska ta en långis med hundarna idag jag och mamma. Kan behövas dom har ju så mkt överskottsenergi. Jag ska även sola en gång till, få se om jag lyckas bli lite mörkare vit idag iaf.
Just ja stallet måste jag också till haha. Så tar nog några timmar innan jag får ta det lugnt idag.

Eftersom jag nu inte har så mkt att göra, så sitter jag och glor runt på massa kläd sidor haha. Är så sjukt mycket kläder jag vill ha. Men tyvär så skiter man ju inte pengar. :´(

Glamorous Daytime dresses £24.99  Vila Evening Top £29.99
                           Söt                                        Sån har ju jag ! fast en rosa.

Famous Forever T-Shirts £12.50  Local Celebrity T-Shirts £15.00
                        Åh jättesöt                                              Klockren !

Elise Ryan Evening dresses £36.00  Miss Real Jacket £32.99
                 L som i läcker                                                Ge mig !


A det va lite grejjer iaf ;) Som jag hittade på sidan arkchlothing.com
Klicka på bilderna så kommer ni dit.

Kommentarer
Postat av: kicki

den första klänningen (till vänster) en sån har jag ;) fast i beige, som jag köpte i Danmark i somras :) Den är SÅ fin ;P haha!

2009-01-30 @ 22:58:11
Postat av: kim

ja den va skitsnygg :) ha på dig den ikväll då? :D

2009-01-31 @ 12:47:18
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0