Ögonbrynen

Jag har vart så himla duktig idag ! Tog den där omtalade promenade med Enzo till Gth :) Det är ju faktiskt ganska långt dit härifrån, fick gå igenom heeeela staden ;)  Enzo var iaf jätte duktig, han är ju så liten än. Men han gick brevid mig hela tiden, man fick säga till han ibland bara när han glömde bort sig så lugnade han fort ner sig och gick brevid mig igen :) Jag kan säga att jag är lite smått stolt över mitt lilla äckel idag faktiskt :D
Men just nu skulle jag kunna skjuta honom för han står ute på gräsmattan och skäller på nått.

Stallet är klart för idag också. Ska snart börja med maten så de är klart när mamma kommer hem. Tacos blir det och jag kommer äta tills jag spyr haha ;)

Här kommer en bild med nya ögonbrynen också ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

det var ju inge fel på dina ögonbryn! skit snygga juuuu!



haha du var så stolt över han och sen vill du skjuta han, vet du hur mycket jag skrattade när jag läste det? :P

2009-01-27 @ 22:00:44
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0