Långt ifrån smal

Mitt huvud värker precis lika mycket som övriga dagar ändå från i söndags. Skitjobbigt, inga tabletter hjälper. Inte ens dom där dyra migrän tabletterna. Men pallrade mig iaf iväg in till stan med Amanda :) kikade runt lite. Vart en ganska kortis, jag är ju fattig så kan inte handla nått själv haha.
När vi kom hem så skule vi åka och handla med mamma. Vart uncle bens och massa frukt :) Kommer hem och diskmaskinen är trasig. Inte direkt kul ! Gud vad vi höll på, hatar att handdiska!

Nu är vi mätta och belåtna iaf. Tur att man redan har ätit säger jag haha. Kollar på tv nu och det handlar om han som är så himla fet. Liksom hur kan man låta det gå så himla långt att man blir fast i sängen ? Jag försöker iaf bli mera nyttig och hälsosam nu. Jag blir nog inte lika fet som han hur jag än beter mig, men jag mår skitdåligt av att pilla i mig massa skit hela tiden. Inte han verkade det som, förutom att han inte kunde gå och skita själv ens.



Nä fy fan haha.

Kommentarer
Postat av: Evelina

MEN GUD!!!..

2009-01-08 @ 22:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0